Totaal aantal pageviews

maandag 27 februari 2012

Review: miss sporty Hollywood lipgloss

Vandaag schrijf ik voor jullie een review over een lipgloss waar ik ontzettend tevreden mee ben. Lees gerust verder als het je intresseert!

Ik kocht, om precies te zijn de ''Miss Sporty Hollywood 03 miami street lipgloss''. Het is een erg fijne lipgloss. Je kan hem gemakkelijk in je tas stoppen en snel bijwerken.
Dan laat ik nu een foto zien van mijn lippen zonder lipgloss of iets. Mijn lippen zijn toe aan een uitgebreide lipscrub. Ze zien er niet uit. Gelukkig zie je dit op de foto niet zo.
Het borsteltje voelt zacht op je lippen. Dat vind ik echt een pluspuntje. 
De lipgloss is een lichtroze kleur met een klein beetje shimmer. Ik vind hem erg fijn, en voor de prijs is hij al helemaal fijn.
Tot slot mijn lippen met de lipgloss. Love it.

De lipgloss kostte ongeveer 3 euro, maar het is het waard!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers .