Totaal aantal pageviews

zaterdag 25 februari 2012

Lookbook looks

Vandaag  even een artikel over leuke Lookbook-looks. Ookal klopt de titel niet helemaal, want sommige looks zijn van www.weheartit.com


Dan begin ik met een look die ik wel stoer vond, maar die ik in real-life nooit zou durven dragen...Het is net ietsje te stoer voor mijn doen.  Het spijkerbroekje zou ik overigens wel kunnen dragen, want ik vind van die mini-spijkerbroekjes zo leuk staan. Afgelopen zomer heb ik ze veel gedragen. De tas vind ik overigens vreselijk met die slierten. No thanks ! De oorbel vind ik ontzettend gaaf, maar daar loop ik sowieso niet zo heel snel mee, haha.

Deze look is overigens wel ietsje meer mijn stijl. Vooral de pumps flitsen. De pumps springen er echt uit! De witte blouse vind ik ietsje te netjes, ik zou hem vervallen door een zwarte blouse.
Net als de vorige keer heb ik veel looks uitgezocht met pumps. Zo ook deze look. De sjaal is werkelijk echt iets voor mij, ookal heb ik nog niet zo'n soort sjaal maargoed. Het oversized shirt vind ik er echt ontzettend leuk bij staan. Ik heb ook een zwart mini-broekje die ik vorige zomer veel heb gedragen maar ik ben bang dat die nu te klein is... Het is bijna weer zomer, dus een goede reden om leuke kleren te kopen. En dus ook zwarte broekjes. I like it.
Ik heb dit keer veel looks met mini-broekjes uitgezocht. because i like it.
Dit is overigens weer een stoere look. De sneakers vind ik sowieso niet super, niet echt mijn ding. Het jasje vind ik dan weer leuk, en het shirtje past ook totaal bij deze look. Lekker stoer, love it.
Deze look moet me echt denken aan de lente. Het rokje en het jasje vind ik echt supervet. De pumps trouwens ook. Het tasje trouwens iets minder... Door  deze look krijg ik zin in de zomer...

Ja hoor, alweer hakken... Love it, you know. De tas vind ik echt ontzettend stoer, maar aan de andere kant ook totaal niet mijn ding. Waarom weet ik niet... Het topje zou ik dan weer wel kunnen dragen, het topje is echt ontzettend leuk.  De armbanden matchen er ontzettend goed bij. Love it.
Ik weet niet waarom ik deze look erbij heb gedaan, want dit is totaal niks voor mij. Ik vind de look wel goed staan bij het model trouwens. Laat ik maar de dingetjes gaan opnoemen die ik wel leuk vind aan deze look. Als allereerste het vestje, dat is gewoon echt iets voor mij. Het zwarte shirtje heb ik al, en wat ben ik er blij mee! Matcht gewoon overal bij. Dan de sandaaltjes, ook ontzettend nice.


We zijn beland bij de laatste look van dit artikel. Ik heb eigenlijk niet zo heel veel aan te merken op deze look! Het is, naar mijn mening, gewoon een superleuke look voor elke dag.Het kanten rokje vind ik het leukst !

Volgende maand weer een Lookbook-artikel. Hopelijk vonden jullie dit een leuk artikel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers .