Totaal aantal pageviews

vrijdag 24 februari 2012

Persoonlijke update

Lieve girls,
Vandaag even een ''Persoonlijke update'' in de vorm van een column. Ik weet dat ik echt bijna nooit columns schrijf, maar vandaag dus eeven wel.
Ik heb vandaag dus vakantie. Heerlijk vind ik het! Want als ik op school zit heb ik minder tijd om aan een artikel te werken. Ook is het zo dat ik wel een artikel wil schrijven, maar gewoon totaal geen inspiratie heb. Ik hou van vakantie, gewoon je eigen ding doen en niet leren.
Dit is niet alleen een voordeel voor mij, nee, ook voor jullie. Want jullie krijgen lekker veel artikels. Van make-up tot lifestyle.

Ook heb ik lekker veel tijd om te shoppen en dan in het bijzonder(ja, je raadt het al) MAKE UP. because i love this.
Blije ik op een foto, hihi.

I LOVE MAKE UP, AND I REALLY WANNA SHOW THIS <3

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers .