Totaal aantal pageviews

maandag 6 februari 2012

Make up of the day: Blue eyes

Vandaag even een '' Make up of the day '' het is een tijdje geleden dat ik een '' Make up of the day '' maakte voor jullie. Ik vind dit ontzettend leuk. Deze keer is het door middel van foto's in plaats van een filmpje.







Al mijn producten die ik in deze make up look heb gebruikt staan op deze foto's. Ik zal ze in dit artikel 1 voor 1 met jullie langsgaan.


Dan begin ik met de basis, de foundation. Het product waar je je pukkels mee camoufleert. Ik gebruikte de foundation van de Hema, in de kleur 02. Deze is erg budget, wat natuurlijk een groot voordeel is. Ook blijft hij bijna de hele dag zitten en doet ie z'n werk erg goed.
De enige blush die ik heb zie je op de bovenstaande foto. Deze blush is van essence. Erg lichte kleur, want een opvallende blush is nou niet bepaald iets voor mij. Ik ben meer van de lichtere budget blushes. Deze is erg fijn, al blijft hij niet de hele dag zitten...



De oogschaduw die je hierboven ziet, is van Miss Sporty. Het is een mooie zee blauwe kleur en de naam is ''Shimmer Dust 003 Lush.''




Dan gaan we gelijk door met de oogproducten. Ik heb een iets duurder oogproduct gebruikt, namelijk het ''Cool mint'' oogpotlood van Gosh. Erg mooie kleur moet ik zeggen.
De lipstivk is van Max Factor in de kleur 804 8032 hint of red  . Erg mooie kleur. Het is een knalrode kleur, en ik vindt het te veel en overdreven om alleen de lipstick op te doen. Daarom een lipgloss eroverheen.

Daaroverheen de lipgloss van creation Lamis die geen naam heeft. Transparante gloss. Geen glitters. Maar hij plakt wel een beetje..


Als laatste de  '' Blush brush '' kwast van Essence. Erg fijn. Schuin afgesneden kwast en ook nog is budget.


En dit is dan het eindresultaat.

Vinden jullie een ''Make up of the day'' leuk ? Willen jullie het vaker zien ?
Xoxo Vera'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers .