Totaal aantal pageviews

donderdag 16 februari 2012

Carnaval

Lieve girls,
dit weekend is het carnaval. Ter ere hiervan vieren wij morgen op school carnaval. Vandaag deel ik met jullie de allerleukste carnaval-creaties, en morgen een post over hoe ik verkleed ging met carnaval.

Als allereerste deze ontzettend opvallende ooglook. Ik denk dat heel veel mensen dit niet zo heel snel dragen, ookal ben je een make-up freak. Maarja, dat verschilt natuurlijk per persoon. Ik vind het wel een mooie ooglook moet ik zeggen !

AWESOME! Echt geniaal. Ook dit is too much, vooral met die bolletjes onderaan. En de nepwimpers...Haha.
Dit vind ik echt zo'n mooie ooglook. De ooglook past ook perfect bij het haar van het model. Deze foto komt van weheartit.com.
Dit vind ik echt een vreselijke ooglook, ondanks het feit dat het toch geschikt is voor carnaval heb ik deze ooglook er maar toch bijgedaan.

Wat vinden jullie van deze ooglooks ?
Xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers .