Totaal aantal pageviews

donderdag 9 februari 2012

Baby, it's valentines day.

Het is bijna Valentine's day, de dag van de liefde. Natuurlijk is dit superleuk en Beautiful Fact zal de komende dagen ook helemaal in Valentijnsdag-sfeer zijn. Met allemaal valentijns-dingetjes enzo.
Vrijdag is een uitzondering. Dan komt er een shoplog online. Achja, misschien schaf ik wat hartige dingejes aan. In dit artikel heb ik allemaal roze, rode en hartige plaatjes en tekstjes voor jullie verzameld, naar aanleiding van Valentijnsdag.


Ik begin met de plaatjes waar ik het meeste van heb: eten. Allemaal hartjes vormig.













Aah, ik krijg echt honger. Jeetje. Gauw over naar een andere categorie: Valentijns make up. We're pink.







Nu de uncategorized things, waar ik maar 3 plaatjes van heb. Achja..


De tekstjes.







Dit waren ze dan ! Neem gerust alle plaatjes over. Morgen komt er een shoplog online !
(Desnoods zaterdag ochtend )
xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers .