Totaal aantal pageviews

zondag 19 februari 2012

Review: hema lipstick

Als allereerste even wat over de foto's. Ik heb ze dit keer bewerkt met een leuk tekstje, omdat ik dit er gewoon leuk uit vond zien.

Toen ik laatst mijn Hema-lipstick had gekocht dacht ik: hier ga ik vanavond een review over schrijven. Dat heb ik niet gedaan, omdat ik in tijdnood zat. Toen ik vanochtend de lipstick weer terug zag besloot ik foto's te maken, te bewerken en er een artikeltje over te schrijven.
De lipstick heet ''16 moistursing lipstick'' zoals ik al zei in mijn shoplog: de verpakking vind ik echt enorm saai. Ze zouden er is aan wat moeten doen. Maargoed, daar gaat het niet om.
De lipstick vind ik erg fijn. Het is een mooi kleurtje en je kan hem makkelijk aanbrengen. De lipstick past ook zo goed bij mijn roze nagellak die ik momenteel op heb.
Ook staat de lipstick ook nog is mooi. Eventueel kan je er een lipgloss overheen doen als je het too-mutch vind, maar ik vind het niet too mutch. Het is precies goed.
Natuurlijk zijn de make-upjes van de Hema erg budget. Jammer genoeg weet ik de prijs van dit vrolijke make-upje niet meer.

Wat vinden jullie, zijn roze lipjes hot or not ?
Laat het achter in de comments!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers .