Totaal aantal pageviews

woensdag 29 februari 2012

Make up of the day

Voor mijn gevoel is het alweer een tijdje geleden dat ik een ''Make up of the day'' heb gemaakt. Ik vond het er weer tijd voor worden en pakte mijn oogschaduw van de Hema wat ik overigens nog geneen keer heb gebruikt. Tijd voor verandering, dacht ik. Ik voegde wat andere producten uit mijn stash toe om de look compleet te maken. Benieuwd naar het eindresultaat? Lees dan gerust verder....MAAR  het zijn een hoop foto's.

 Maybeline new york - eyeliner-matic intense black

                                          Essence silky touch blush 10 adorable

                                          Creation Lamis lipgloss

                                          Hema duo eyeshadow-  09  fragance free






                                          Essence i love stage oogschaduwbasis



                                           Hema foundation 02
                                          Miss Sporty So Matte perfect stay pressed powder
                                           Hema concealer 02


                                          Alle producten namen even de gelegenheid om bij elkaar te zijn. Nog  
                                          even een terugblik op alle producten. 





                                           En het eindresultaat is....:
De ogen

De blush op de wangen

Het gehele resultaat.


Het eindresultaat....
is leuk en neutraal tegelijkertijd. Je kan het naar school dragen, maar ook gewoon voor naar een feestje. Maar dan raadt ik je wel aan om er wat glitters aan toe te voegen. Het eindresultaat is veel simpeler dan ik dacht. De donkerste kleur heb ik toegevoegd op mijn bewegende ooglid, en de lichtere kleur bij mijn wenkbrauwbot.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers .