Totaal aantal pageviews

zondag 18 december 2011

Video bewerkingsprogramma

Hey girls!
Ik heb een nieuw video bewerkingsprogramma ontdekt en dit is echt zo’n goed programma! Jullie zullen de komende tijd wel heel veel filmpjes van mij zien, bewerkt. En als je mijn onbewerkte clipjes leuker vindt, moet je dit even zeggen. Ik heb gister al vijf filmpjes opgenomen met mijn telefoon omdat ik het gewoon te gek vind om ze te bewerken. Er komen drie online. De laatste twee komen niet online omdat die gewoon een beetje gênant zijn. Er zijn al twee online gekomen op mijn YouTube kanaal. De derde is, nu ik dit schrijf, aan het uploaden om op YouTube te komen. Ik wou jullie gewoon eventjes zeggen dat ik superhappy ben dat ik dit programma heb ontdekt en dat jullie echt superveel clipjes vanaf mijn telefoon zien. Ik maak de filmpjes namelijk met mijn telefoon en via een snoertje zet ik ze op mijn laptop. Ik kan dan lekker me creativiteit laten stromen en lekker de clipjes bewerken wat ik oh zo graag doe. Mocht je nog ideeën hebben wat ik eventueel in een filmpje zou kunnen doen, kan je even mailen naar beautifulfactvera@hotmail.nl. Ik check dit kanaal elke dag en girls,  ik vind het echt niet erg als jullie mij mailen met een idee, een vraag, een tip of een opmerking.   
Liefs, Vera

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers .