Totaal aantal pageviews

donderdag 22 december 2011

Colour Care lipstick.

Woensdag ging ik eventjes naar de stad om wat dingetjes te kopen voor mijn kerstdiner, wat vanavond van halfzes tot halfacht was. Het was overigens supergezellig met mijn vrienden. Maargoed, woensdag ging ik dus naar de stad. Onder andere kocht ik deze lipstick.



De verpakking is erg spetterend, het is een beetje goud glinsterend met een zilveren dop. Op de dop staat met zilveren letters genoteerd: ''etos Colur Care Lipstick 106'' Dat is dus de naam. Verder staat er op de verpakking: ''Beschermt en verzorgt , Met vitamine E, Etos bv Beverwijk''

Goed, de lipstick zelf is een vrij knallende kleur: roze. De laatste tijd ben ik echt wel van de roze lipsticks! Ik vind het opeens zo gewildig. Vroeger had ik dit nooit gedurfd. De lipstick is dus vrij knallend, maar niet té knallend. En zo duur was ie nou ook weer niet. Ik dacht drie euro ofzo.

De lipstick op mijn lippen is echt heel mooi. Ik vind de lipstick onwijs gaaf, alleen jammer dat hij er best snel afgaat.



Hopelijk vonden jullie het een leuk artikel !!

Lots of love, Vera

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers .