Totaal aantal pageviews

zaterdag 24 december 2011

Outfit of yesterday

Ik had dit gister aan, maar ik had gewoon te weinig tijd om het gelijk met jullie te delen!
Ik vond het wel leuk om een Outfit of the day  te doen omdat ik dit nog nooit heb gedaan haha. Veel kijk & lees plezier !!



Ik had ooit een rood tasje met glitters uit Marokko gekregen van een vriendin. Ik ben ook wel een keer in Marokko geweest en daar hebben ze heel veel kraampjes waar ze tasjes zoals deze verkopen.

Dan als volgt, een simpele spijkerbroek met ritsjes, deze komt van de H&m. Ik vind het een erg mooie broek en hij zit ook erg lekker. Dan daarboven heb ik een simpel roze hemdje, wat ik ooit bij de CoolCat heb gekocht. Daarboven heb ik een geel shirt met de tekst ''Little miss sunshine''. wat overigens ''kleine mevrouw zonneschijn'' betekent. De tekst past wel bij me,  want ik lach echt heel veel.  Dit behoort tot 1 van mijn favoriete shirtjes en deze komt, dacht ik, van de H&m. Maar dat weet ik niet zeker.
Dan daarboven heb ik een simpel zwart vestje, met knoopjes. Deze komt van de Zara.
Een jas kan natuurlijk niet ontbreken in de winter. Momenteel heb ik een donkerblauwe jas met knoopjes, deze komt ook van de Zara.
En dan de witte sjaal die ik om mijn nek heb hangen, deze komt ook van de H&M. Normaal gesproken heb ik ook een roze mutsje op, maar gister had ik die niet op. Dan als laatste mijn shoes, Jammer genoeg weet ik niet meer waar je ze koopt.

Dit zijn dus mijn shoes hihi.

Dan mijn haar. Mijn haar zat gister een beetje statisch en de laatste tijd is het ook erg krullend. Ik had twee plukjes van mijn haar naar achter gedaan met twee zwarte speldjes, van de Zenner.

Ik had vrij weinig make up, alleen een mascara van Essence- all eyes on me.
Verder nog een Colour Care lipstick, waar ik al een artikel over had geschreven, met daar overheen een Maybeline New York lipgloss.

Ik wil een Outfit of the day wel vaker doen, alleen het kost best veel tijd. (Eerst een leuke outfit uitzoeken, dan foto's maken en dan nog het artikel)

Vinden jullie het leuk om een ''Outfit of the day'' te zien van mij ??

Liefs, Vera


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers .