Totaal aantal pageviews

zondag 4 december 2011

Music in my heart

Zoals elke maand hier weer de ''Music in my heart'' in een kwartiertje had ik vijf leuke songs voor jullie opgezocht. Ik snap dat sommige van jullie dit helemaal niks vinden, maar het is ten slotte gebasseerd op mijn persoonlijke mening.

Wat een heerlijk nummer vind ik dit. Ik kan dit wel dertig keer per dag luisteren, echt hoor. Het is een leuk deuntje en ook een ontzettende goede tekst. Daarom staat het nummer ''Titanium'' van David Guetta feat Sia op nummer één

Ik moet zeggen, ik heb het nummer ''Whitout you'' van Usher en David Guetta niet zo vaak geluisterd, maar toch blijft het een lekker feest, swing en liefdesliedje!

Sean Kingston en Justin Bieber besloten samen een nummer op te nemen, en met succes! Het nummer is meer dan 67977611 keer bekeken. Een hele hoop! Ook dit nummer luister ik vaak.

Dit vind ik ook best wel een leuk nummer, maar toch als ik eerlijk moet zijn...Eenie Meenie van Justin Bieber en Sean Kingston vind ik stukken leuker!
Nu komen er even wat nummers van Avril Lavigne, de Amerikaanse rock zangeres.
Het lied ''I love you'' is een vrolijk liefdes liedje en behoort zeker weten in mijn favorieten.
Dit is een gevoelig en rustig lied. Mijn smaak is echt zo anders. De ene maand luister ik naar echt van die rustige liedjes zoals ''I will be'' van Avril Lavigne, en de andere maand echt van die drukke nummers!

Rembember when is een lekker rustig nummer en gaat over de liefde...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers .