Totaal aantal pageviews

maandag 26 december 2011

Lip pencil

Vorige week had ik even een lippotloodje gekocht, en vandaag even mijn mening erover. Enjoy!

Het lippotloodje zelf is knal maar dan ook knalroze. Ik moet zeggen het is nou niet bepaald de kleur van mijn lippen..




De verpakking is niet heel bijzonder, gewoon bruin goudachtig met aan het uiteinde roze.
Verder staan er gewoon simpele zwarte teksten op met wat het potloodje biedt.

Allereerst, een foto waarop ik jullie mijn lippen zonder pencil laat zien. Gewoon ter vergelijkenis, zodat jullie het zo meteen met elkaar kunnen vergelijken.

Dan mijn lippen enkel en alleen met een lijntje. Ik moet eerlijk toegegeven ik zie niet heel veel verschil, maargoed.
Dan de lippen ingekleurd. En inderdaad, het is een vrij matte kleur. Je ziet de kleur niet goed en het valt ook totaal niet op. Toch werkt het potlood erg fijn en ben ik er zeer tevreden mee.

Hopelijk vonden jullie dit een leuk artikel.
Liefs, Vera

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers .