Totaal aantal pageviews

dinsdag 20 december 2011

Kerstige kerstplaatjes

Want deze kersterige plaatjes wordt je toch spontaan superhappy? Ik in ieder geval wel, haha! Om in de kersterige kerstsfeer te komen hier een paar plaatjes wat te maken heeft met kerst...
ETEN!!! omg, hoe maak je dit?? Dit ziet er werkelijk heerlijk uit....Als ik wist hoe ik dit moest maken had ik dat gedaan maarja...Jammer genoeg weet ik dat niet...

Let it snow, let it snow! Als je kerst zegt, zeg je toch ook automatisch: SNEEUW? Dit jaar heeft het nog niet gesneeuwd, jammer genoeg....Want I love snow, come on, let it snow!

Woow....alles ligt onder het sneeuw! Zelfs de bomen, ziet er echt ontzettend mooi uit...!
Ik word erg blij van deze sneeuw chocolade popjes. Ten eerste: ik hou van chocolade en van kerst. Waar koop je deze cute stuff ?

Ik hoop dat het werkelijkheid wordt wat er op dit vrolijke kerst plaatje staat.

Kerstballen hoort of course bij kerst! Kerst= kerstboom=kerstboom=sneeuwballen. Haha, vooral het eerste plaatje met dat schattige beestje is erg cute... Het tweede plaatje is meer glitter en glamour.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers .