Totaal aantal pageviews

vrijdag 4 november 2011

Music in my heart.

Muziek is een belangrijk deel van mijn leven en vandaag wou ik jullie even wat super liedjes laten horen(persoonlijke mening). Sommige zijn wat ouder, but so what?! De liedjes die ik hier post blijven af en toe zo swingend.

Als eerste het liedje ''Undercover'' van Ralf Mackenbach. Hij is net uit uitgekomen met zijn nieuwe cd moving on, die ik met jullie deelde op mijn website. Ik luister het liedje echt ontzettend vaak. Daarom behoort dit lied bij mijn favo songs.

Dan als tweede het liedje ''Gravity'' van de Nederlandse succesvolle  zangeres: Esmee Denters.
Ik weet dat je op dit nummer niet supergoed kan swingen maar het is wel een ongelofelijk lekker nummer. Het duurt persoonlijk wel lang. Achja, aanrader!

Persoonlijk hou ik niet zo heel veel van The Jonas Brothers. Dit lied heb ik van een vriendin en ik heb ooit met dit lied aan een playbackshow meegedaan, bij mij op school. Ik vind het lied superswingend en ik begin het al mee te zingen haha.

Het lied Things i'll never say is best wel rustig voor Avril Lavigne's doen, want zij heeft meestal van die swingende rockende liedjes. Het verbaasd me niks dat ik een lied van Avril Lavigne erbij doe, want het is ten slotte met mijn idool.

Ja hoor, nog een lied van Avril Lavigne. Dit is ook vrijwel een rustig nummer. Toch vind ik het een ongelofelijk mooi lied!

Cascada is niet zo'n heel beroemde zangeres. Dit lied komt uit 2009, maar toch blijft het superswingend en vrolijk. Ik dans hier zo ontzettend vaak op en het is 1 van mijn favoriete liedjes.

In het begin vond ik het deuntje van ''Whitout you'' van Usher feat David Guetta beetje irritant.
En nu begin ik er aan te wennen en vind ik dit lied geweldig! Ik vind meer liedjes van Usher leuk hoor, het is ten slotte een hele goede zanger. Maar dit behoort tot 1 van mijn favoriete liedjes van Usher.

En dan nu even een Nederlandstalig liedje: Schat wat is je ping van Fouradi.
Ik hou persoonlijk niet zo heel veel van Nederlandstalige liedjes, maar dit is toch wel een uitzondering. Het liedje ''Schat wat is je ping'' is erg verslavend haha.

Het liedje  Give me everything tonight van Pitbull ft Neyo, Nayer & Afrojack is een superswingend lied. Zeker een aanrader voor in de discotheek of voor je verjaardags feestje. Dit behoort dan ook tot 1 van mijn favoriete liedjes.


Het liedje ''Teenage Dream'' van Katy Perry is ook een topsong, ookal is ie een beetje oud aan het worden. 
Maar één ding blijft zeker: het blijft swingend.


Ik ben van plan dit elke maand te doen, gewoon omdat ik dit leuk vindt. Al deze liedjes zijn gebasseerd op eigen stijl en ik snap dat sommige mensen het helemaal niks vinden!


Xoxo 




A

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers .