Totaal aantal pageviews

vrijdag 18 november 2011

Hot stuff on you're lips!


Panda
Mijn oog viel gelijk op dit beest achtige plaatje bij ''Google afbeeldingen'' toen ik aan het zoeken was naar beest achtige diertjes. Hoe doe je dit? vroeg ik me af. Op zich is het niet zo heel moeilijk, want je hebt niet zo heel veel nodig. Alleen witte en zwarte lippenstift. Ik vind  het persoonlijk erg orgineel, maar ik denk niet dat veel mensen zo de straat op gaan.

Watermeloen
Een watermeloen op je lippen haha. Ik vind deze persoonlijk orgineler dan de Panda. Ik krijg bij deze afbeelding gelijk de neiging om het na te doen haha. Alleen moet ik eerst even aan groene lipgloss of lippenstift zien te komen. Heeft iemand een groene lipgloss/lippenstift te leen ?


 Pokemon
Dit moet een soort geel achtig beestje zijn. Een geel stripfiguurtje waar een tijdje ook van die kaartjes te sparen waren. Juist ja: Pokemon. Pokemon die ontzettend verbaasd is. Vooral ook grappig bedacht/




Rood tijgerprintje
Dit is een soort donkerrood, lichtrood tijgerprintje. Ik snapte eerst niet echt waar het op sloeg, maar toen vond ik het wel grappig. Ik zou het niet zo snel opdoen, misschien voor de lol in een gekke bui. maar nooit voor een normale schooldag.
 Roze tijgerprint
Dit is echt zoiets voor Lady Gaga, opvallend. Vooral met die bliksemschichten, dat moet me echt wel aan Lady Gaga denken.
 Cutie !
Wat een schattig beestje op die lipjes! Natuurlijk zijn wespen in het echt niet zo superlief tegen de mensen, maar op je lippen getekend ziet er echt wel ontzettend leuk, cute en orgineel uit.

Streepjes en stipjesIk hou persoonlijk echt van streepjes en stipjes, dus dit is echt iets voor mij haha. Alleen het ziet er wel een beetje moeilijk uit. Alhoewel, het zou wel gaaf zijn om dit na te kunnen maken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers .