Totaal aantal pageviews

zaterdag 19 november 2011

I want it, yeah!

Als ik make up zie wordt ik altijd zo ontzettend hebberig. Het liefste wil ik dan gewoon alles kopen. Maar jammer genoeg gaat dat niet. Toch wou ik eventjes mijn Wishlist October  laten zien.

Ik zag deze oogschaduw op VeraCamilla.nl, maar dan in het bruin.
Ik werd nieuwsgierig naar de New York Color oogschaduw's en begon te google'n. Al snel zag ik deze oogschaduw. In love! Het kost drie euro.


En dan dit Sleek palette, deze zag ik op weheartnailpolish.blogspot.com
(Zij is een vriendin van me, ze heeft een superleuke site! De moeite waard om even naar haar website te gaan).
Het Sleek Palette Ppq Me, Myself en i is op de Boozyshop vanaf 8 euro 50 te koop. Vooral het paarse kleurtje lijkt me wel wat!
Ik zag dit Catrice Big City Life- Sydney Palette op weheartnailpolish.blogspot.com
(Haha ja alweer :) )
Omdat er veel roze tinten en paarse tinten in zitten, wil ik hem supergraag hebben! Ik hou ten slotte heel veel van die kleurtjes. Maar er zitten ook een beetje bruin tinten in, dat lijkt me ook heel erg mooi. Er zit ook nog een zwart oogpotloodje bij en een kwastje. Ik dacht eerst dat het zes oogschaduw's waren, maar het zijn vier oogschaduws en twee blushes. Dit palette kost 6 euro 99 per stuk en is te koop bij de Kruidvat.
(Sowieso ga ik dit palette halen, ik vind de kleuren ontzettend goed bij elkaar passen en zoiets heb ik nog niet!)


Deze oogschaduw van Catrice Mono's- Talk like a Egyptian zag ik op weheartnailpolish.blogspot.com.
Ik vond het gelijk al een hele mooie kleur en ook niet zo heel duur. Het doosje is gewoon simpel wit, dus dat trok me niet zo heel erg aan. Het kost 2 euro 80 en zijn te koop bij de Kruidvat, of de trekpleister.


Deze oogschaduw zag ik op ohfashion.nl, ik vond hem gelijk al super! Het is een lichtroze tint en het heet:
Gilbert’s Grapefruit- Catrice Mono's.  Het is dezelfde prijs als Catrice Mono's- Talk like a Egypthian. 2 euro 80 dus. Het is ook te koop bij Kruidvat of Trekpleister.


Dit was dan alweer mijn I want it, yeah! October Wishlist voor deze maand. Ik zal het net weer rond surfen voor stuff in december.

Liefs, Vera

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers .