Totaal aantal pageviews

woensdag 23 november 2011

Blij

Blij, blij, blij! Het woord ''blij''  maakt me blij. Negen van de tien keer ben ik in een goed humeur, lach ik om alles, en sta ik op elke foto blij. Maar natuurlijk heb je zo nu en dan je dipjes en dan voel je even niet zo lekker in je vel. Erg begrijpelijk, want bij ieder mens komt dat voor. Om wat voor reden dan ook.
Als ik ''Down'' ben luister ik naar vrolijke liedjes, of ik kijk naar blije foto's, zoals deze hierboven. Maar niet altijd is dit zo, ik kan ook naar hele droevige liedjes luisteren als ik down ben, waarom weet ik niet. Ik wou gewoon even dit blije geiten artikel  kwijt haha.
Vanaf nu elke week een Column, de rubriek 'Music in my heart'' gaat trouwens ook nog steeds door, de volgende ''Music in my heart'' is op vier december.
Liefs, Vera

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers .