Totaal aantal pageviews

woensdag 16 november 2011

Lieve lezers,

Zoals jullie misschien wel gezien hebben: mijn laatste post is een eeuwigheid geleden dat ik hier schreef.
Het heeft natuurlijk een reden. Mijn laptop is met een enorme smak op de grond terrecht gekomen waardoor die het niet meer doet. Ik vind dit ontzettend jammer. Gelukkig heb ik nu mijn blackberry en mijn vaders computer. Hier zal ik het mee moeten doen. Ik neem me voor om sowieso vier keer in de week een artikel te posten op beautifulfact.tk. De filmpjes zullen jammer genoeg eventjes moeten wachten, maar jullie zien wel wanneer er weer een filmpje op mijn website verschijnt.
Schrijven doe ik het allerliefst, samen met opmaken natuurlijk, en het is zonde om niks met mijn schrijftalent te doen. Ten minste, dat zeggen veel mensen die ik ken.
Binnenkort weer een artikel!
liefs, Vera

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers .