Totaal aantal pageviews

zaterdag 26 november 2011

Haar machine.


Ik heb mijn haar inmiddels al drie keer geverfd en…het was eng! Je bent natuurlijk hartstikke zenuwachtig voor wat er uiteindelijk uitkomt. Want je moet wel beseffen: als er donkerbruin staat kan het ook opeens rood worden. Dat had ik een keer, het moest chocolade bruin worden maar dat werd het niet, het werd ROOD! Ik schrok ontzettend. Maar daarna begon ik er aan te wennen. .. Dit was de eerste keer dat ik mijn haar verfde.

Zo zag het eruit:

En ja, deze foto staat ook op mijn website beautifulfact.tk bij de pagina ‘’Over de site.’’
Toen de tweede keer. Ik logeerde bij mijn beste vriendin Robin. Jullie hebben haar vast wel is gezien in wat filmpjes van mij: Lady Gaga, humor & make upp x. En ga zo maar verder. Robin verfde mijn haar en het was een beetje oranje blondachtig.


De linker is Robin en de rechter ben ik.

Hierna verfde ik nog een keer mijn haar: zwart. Niet mijn hele haar hoor, nee, een paar plukjes. En dat is momenteel haha. Zo ziet het eruit:

Hopelijk vonden jullie het leuk om naar mijn haar geschiedenis te kijken. Morgen een artikel + filmpje over mijn gothic bestaan.
Liefs Vera

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers .