Totaal aantal pageviews

dinsdag 18 oktober 2011

Ralf- moving on

WHAAAA.! Ik heb de cd van Ralf Mackenbach.

Ralf mackenbach deed in 2009 mee aan het junior songfestival en hij scoorde hierna vele hits o.a, mijn beste vriend & broer, the only one, nice day en nog veeeel meer! Moving on is Ralf's 3e cd. Ik verheugde me weken op deze cd, en nu heb ik hem gewoon! Je zult je nu wel afvragen: waarom is zij daar nou zo blij mee? Omdat ik Ralf's grootste fan ben en Ralf's handtekening op de cd staat. Mijn moeder heeft namelijk een kennis en die werkt bij Ralf's platen maatschapij. WHAA!

Ralf's cd, Moving on.

De voorkant.

                                Als je goed staat staat er: Ralf :)
                                dat moet Ralf's handtekening voor stellen.
                                                          Als je de cd open slaat, zie je dit.

    De cd zelf.
    Op Ralf's cd staan deze liedjes:
     1. Dance
     2. Modern world
     3. Samen sterk
     4. Vandaag is het feest
     5. 1, 2, 3
     6. De allergrootste fan
     7. Ur the sun
      8. Zal er voor je zijn
       9. Undercover
        10. Ik doe wat ik wil
         11. I want you in my life.
          12. Game over.
          13. Don't say goodbye.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers .