Totaal aantal pageviews

donderdag 27 oktober 2011

Nieuwe spulletjes !

Ik had gister al dit artikel op mijn site geplaatst, maar het artikel was blijkbaar niet aangekomen, dus schrijf ik het nu maar opnieuw...

Ik was gister dus naar de stad geweest met een vriendin. Ik heb echt niet veel gekocht, alleen een poeder en een ketting.

                                          We LOVE make up and things like that.
                                              De rechter is mijn vriendin. Zij heeft een superleuk armbandje gekocht bij de C
                                              laire's, het kostte in de acht euro.
                        Cadeautje voor jou <3

Ik heb dus een ketting gekocht, bij de Six. Hij kostte zes euro. Klik hieronder voor het bijpassende filmpje.
Ik had ook nog een poeder  bij de Etos gekocht, voor vijf euro. Het kwastje wat ik laat zien in het filmpje is heb ik niet gekocht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers .