Totaal aantal pageviews

zondag 16 oktober 2011

Nieuwe Labello

Ik had een nieuwe winterjas nodig en toen ging ik naar de stad. Ik ging eerst naar de h&m voor de winterjas en wat speldjes. Toen ging ik naar de kruidvat voor een labello, maar daar kon ik geen labello vinden. Toen kocht ik bij de kruidvat drie paar oorbellen. Uiteindelijk heb ik de labello maar gekocht in mijn eigen straat.


De naam van de labellois Fruity Shine. De labello geeft amper kleur op je lippen, maar dat maakt mij niet uit. Bij mij gaat het erom of hij helpt tegen velletjes en droge lippen.






Ik heb hem ook eventjes voor jullie geswatcht op mijn hand:

Ik weet dat de labello amper te zien valt, kun je nagaan hoe licht de kleur is!
En ook nog eventjes op mijn lippen zelf:

Het filmpje komt gauw online !

p.s: mocht de labello je intresseren? kijk dan op http://www.labello.com/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers .