Totaal aantal pageviews

zondag 2 oktober 2011

Last night in my home...

Last night in my home...Why?
Omdat ik morgen op kamp ga! Op schoolkamp. Ik ben dan tot en met donderdag niet online, dus dan schrijf ik ook een tijdje niet op mijn website. Ik kom donderdag rond vijven terug, maar ik denk niet dat ik dan nog aan mijn website ga schrijven. Dan ben ik natuurlijk hartstikke moe. Ik slaap met twee vriendinnen op de kamer en veel mensen zeggen: ''Oh, lekker rustig!'' Haha, eigenlijk niet. Want mijn andere twee vriendinnen en ik houden wel van lachen. Maar ik zal proberen me rustig te houden. Waarom? Omdat ik heb gehoord als je te veel lacht en praat dat je dan in je eentje op een zolder moet. IEKS!  Dat lijkt me helemaal niks. Tussen alle spinnenwebben en krakende deuren. Nou, ehm...Bedankt! Dan slaap ik veel liever rustig op een kamer met mijn vriendinnen. In ieder geval: ik wou jullie toch eventjes zeggen dat ik van 3 OKTOBER TOT 6 OKTOBER WEG BEN! Verwacht dus niet een artikel van me...Maar, als ik terug kom zal ik de verhalen met jullie delen en misschien wel wat filmpjes posten. Ik hoop dat jullie het begrijpen:)

Fijne week nog en succes op school!
Liefs,  Vera

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers .