Totaal aantal pageviews

zondag 17 juni 2012

Make-up uit de clip ''Call me maybe''




Omdat ik morgen van half 9 tot half 6 bij de Efteling ben, is dit artikel alvast voor morgen. In dit artikel doe ik een Look-a-like van Carly Rae Jepsen in de clip ''Call me maybe''
In de videoclip is haar make-up vrij neutraal en ik heb geprobeerd het na te doen. Stap voor stap zal ik het jullie uitleggen.


 Dit ben ik zonder make-up. Ik ben een beetje verkouden dus daarom is mijn neus een beetje rood.
Om de onhefheden en rode plekjes weg te werken gebruik ik de NYC foumdation in 002 sand.
Vervolgens ga ik aan de slag met de oogschaduw. Ik gebruik het palette van Safron London.
Deze drie kleuren gebruik ik.



De oogschaduw aanbrengen.
De oogschaduw bracht ik aan als volgt:
Een bronzing kleurtje
toen daarna een bruine kleur met shimmer
en om het te blenden wat wit erdoor met shimmer.

Als volgt ben ik een oogpotlood aan van MAX op mijn waterlijn.


Op deze foto breng ik het oogpotlood aan.
Hierna breng ik de maybeline new york master precise liquid eyeliner aan op mijn bewegend ooglid (over de oogschaduw).



Vervolgens breng ik de NYC (New York Color) high defenition volumizing mascara aan op mijn bovenste en onderste wimpers.

 


Dan breng ik de NYC kissgloss 536 Murray Hill Melon op mijn lippen aan.
Haha, veel posters he ? :)
 Alle gebruikte producten.

Het eindresultaat.
Wat vind jij van dit artikel? Moet ik het vaker op deze manier doen of voortaan gewoon in een video ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers .