Totaal aantal pageviews

zondag 17 juni 2012

een update

heeey.
ik hoef deze week nog maar een paar dagen naar school en nog 1x stage lopen en dan heb ik al weer zomervakantie!!!! :)
ik heb deze week nog 2/3 toetsen voor 1tje moet ik meer leren voor de andere twee niet zo veel gelukkig dus deze week wil ik wat meer artikels gaan posten!!
ik heb vandaag en gisteren veel filmpjes gemaakt en die ga ik heel de week uploaden.
dus wat voor artikels komen er nog online :
-een shoplog.
-een review van reiningsdoekjes van de big bazar.
-de vrijdag vlog.
voor de rest ga ik nog wel filmpjes uploaden maar ik ga ze niet allemaal op de blog zetten.
goed nieuws voor mensen die van een winactie houden over 13 abonees heb ik de 50 bereikt en dan ga ik een winactie geven.
dit was even alle informatie en nu weten jullie ook een beetje wat jullie kunnen verwachten.
xx jasmijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers .