Totaal aantal pageviews

vrijdag 22 juni 2012

Make-up stash opruimen!

Ik doe het niet vaak, maar als ik het doe dan duurt het ook wel lang en doe ik het ook goed. Mijn make-up stash opruimen. Ik hou sowieso niet van opruimen, maar toen ik mijn oogmake-up box opende dacht ik: hier moet verandering in komen. En dat deed ik.

Dit is het dus. Echt een zooitje. Heel chaotisch...
Mijn oogschaduw box toen ik alle make-up er uit had geplunderd. Allemaal oogschaduw haha.
Bijna al mijn make-up uit de box.
Make-up op mijn bed.
Helemaal op nieuw ingericht. Alle palletes bij elkaar, alle losse oogschaduw ook bij mekaar.
Wat je op deze foto ziet, is niet alles . Later kwamen ook nog de mascara's en oogpotloden erbij maar hier is helaas geen foto van.

Ruim jij wel is je make-up stash op ?
xx, Vera
-Sorry dat ik zo'n lange tijd niet heb gepost, gelukkig heeft jasmijn in de tussen tijd wel gepost!-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers .