Totaal aantal pageviews

zaterdag 19 mei 2012

Wishlist mei 2012

 
Wishlist mei 2012
Ik doe bijna nooit wishlist'en, maar vandaag leek het me wel leuk om dit te doen. Ik laat jullie dus nu de producten zien die me erg fijn lijken of die er gewoon leuk uitzien!


Sleek I divine circus palette
Dit palette zier er echt superleuk uit met al die leuke kleurtjes. Een rode verpakking met allemaal zomerse kleurtjes die je mooi kan matchen. Dit palette kost ongeveer 8 euro. Dit is eigenlijk best goedkoop, want er zitten 12 verschillende mooie kleuren in , inclusief een kwastje en ook nog is een spiegeltje. Deze is te koop bij Sephora's, maar ook te koop bij online webshops zoals www.boozyshop.nl
Sleek True color lipstick
Dan heb ik ook nog een ''Sleek true color lipstick'' op mijn wishlist gezet, omdat het echt gewoon een supermooi kleurtje is. Ben op slag verliefd. Het is gewoon een knalroze kleur, en ik merk dat ik de laatste tijd meer naar de roze lipsticks toe ga dan andere kleuren. Deze lipstick is niet zo heel duur, rond de 4 euro. Ook deze lipstick is te koop bij Sephora's, maar ook bij heel veel online webshops zoals ik hierboven al zei. Onder andere www.boozyshop.nl.

Essence parfum in verschillende soorten
Essence & parfum, wie had dat nou gedacht?! Ik in ieder geval niet. Ik vind het ontzettend leuk bedacht van Essence. Ik ben overigens helemaal verliefd op de verpakking. Deze superleuke parfums zijn overigens nog niet verkrijgbaar in de winkel. Pas in juni zullen ze bij de etos en de kruidvat voor 7 euro in het schap staan. Nog even wachten dus!
Body fruit body butter
Dan ga ik over naar iets heel anders: body butters. Deze body-butters zijn heel handig en je kan ze dan ook zeker meenemen voor onderweg, in je tas. Want zo groot zijn deze body-butters niet. Ze zijn d'r in verschillende geuren, de bodybutters die mij heel fijn lijken zijn  ''''cranberry & pomegranate'' en ''mango papaya'' die je hierboven ziet. Ook is het een groot voordeel dat ze budget, namelijk 2 euro 50 per stuk.  Deze body butters zijn verkrijgbaar bij de kruidvat.
NYX Cosmetics - Makeup Artist Kit S101

Ik vind dit echt supermooie oogschaduws ! En dat is nog niet alles, ook zitten dr 3 bronzers, 5 blushes, 5 lipkleuren, een paar kwastjes en een spiegel in! Zo ver ik weet kan je dit niet in de winkel kopen, maar ook deze kan je natuurlijk online bestellen. Deze supermooie beautybox is voor ongeveer 30 euro verkrijgbaar bij online webshops.
Essence mini lipgloaa crazy style
Dan heb ik ook nog wat lipglossjes uitgekozen, want oh my, wat zijn deze mini-lipglossje
Essence stay with me longlasting lipgloss
Ik ben van plan deze lipglossjes te kopen, maar een vriendin van me zegt dat ik ze niet goed blijven zitten. Dit maakt me op zich wel uit, maar aan de andere kant ook.

Dit artikel heeft me veel tijd en moeite gekot want mijn laptop viel steeds uit en Robin die leidde me ook steeds af haha. Het is nu half3 en ik geloof dat ik kwart voor 2 begon met dit artikel, haha.

Wat is jouw wihlist ? Laat het me weten in de reactie !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers .