Totaal aantal pageviews

woensdag 30 mei 2012

Make-up of the day: barbie queen



Erg grappig, vroeger speelde ik met barbies en vandaag bedacht ik me dat het best wel grappig zou zijn om me als een barbie op te maken. Ook heb ik twee staartjes erbij gemaakt. Vandaag wou ik dit graag met jullie delen . So enjoy.

 Foto ter inspiratie. Ik heb naar deze foto gekeken en zo kreeg ik  een idee van hoe een barbie er nou eigenlijk uit ziet.

Ik  begon met de blush. Ik heb  een knalroze blush van Essence aan gebracht en vervolgens de kringen rondom mijn ogen weggewerkt met concealer van de Hema. Hierna ging  ik  aan de slag met de oogschaduw. Ik heb twee knalroze oogschaduws aangebracht uit mijn 88 eyeshadow shimmer palette.
Vervolgens heb ik twee laagjes mascara aangebracht  met mijn NYC High Defenition voluumizing mascara volume mascara (alleen de bovenste wimpers).

Ik zie nu pas dat ik helemaal geen barbie-achtige kleding heb, ik had er wel een mooi roze jurkje bij kunnen doen ofzo haha.



Gebruikte producten:

Ogen
88 shimmer palette

Ik weet niet of je het goed kunt zien maar de omcirckelde kleuren in de 7e rij (onder) zijn de kleuren die ik heb gebruikt.

NYC volumizing mascara high defenition volume

Lippen:
MAX Lips
Hot Pink
met aloe vera en Vitamin E

Gezicht;
Concealer stick  Hema 01

Essence silky touch blush - 10 adorable


Ik vond het echt supergrappig om het te maken en het eindresultaat is dan ook echt heel grappig geworden !

Willen jullie vaker make-up looks zien ?
XOXO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers .