Totaal aantal pageviews

dinsdag 15 mei 2012

Make-up of the day

Deze ooglook had ik een paar dagen terug op. Ik vind het een mooie kleurrijke look en besloot deze met jullie te delen. Hopelijk vinden jullie het een leuke ooglook!

Als allereerste werk ik alle onzuiverheden weg met een foundation en onder mijn ogen natuurlijk een concealer.
 Daarna breng ik de oogschaduws aan. Een lichtblauwe op mijn bewegend ooglid en een iets donkere erboven.
 Vervolgens breng ik een knalgroen oogpotlood aan onder mijn waterlijn. Ik breng vrij veel aan, maar dat vind ik juist mooi bij deze ooglook.

Als een na  laatste breng ik wat mascara aan. Niet te veel, want de aandacht moet bij deze ooglook naar de oogschaduw en de oogpotlood gaan. Ik breng ongeveer drie laagjes aan.

Als allerlaatste doe ik een matte roze lipstick op. Niet te opvallend, want de aandacht gaat natuurlijk naar de ogen.

Eindresultaat:
het eindresultaat is vrij opvallend, je moet d'r wel van houden. Ik hou sowieso wel van kleur en opvallend dus deze ooglook is perfect voor mij haha.

xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers .