Totaal aantal pageviews

zondag 22 april 2012

Music of the month : music in my heart

Eigenlijk zijn het deze maand deels remixen...Maar ach. Enjoy !
Call me maybe van Carly Rae Jepsen is sowieso een lekker nummer, maar de remix...WAUW. Echt heel vet.
All about us van He is We is een rustig liedje en ik kan d'r helemaal bij weg zwijmelen haha.
Dit liedje ken ik nog niet zo heel lang, maar nu ben ik al verslaafd. Ook van He is We. Een lekker vrolijk liedje. Everything you do.
Een vette beat zonder zang, de laatste tijd ben ik daar echt van. House muziek is leuk bij een feestje, maar ook gewoon als je thuis alleen bent. Sorry, in dit arrtikel komt veel house muziek, haha.
Dit is weer zo'n lekker house-nummer van Avicii. Hij heet Wonderful en ik ga altijd helemaal los op dit nummer.
Het lied Forever van Chris Brown is misschien een oud liedje, maar toch blijft het een ontzettend fijn nummer.
Een lekker zwijmel liedje van Chris Brown- With you. Ik weet nog dat ik een paar jaar geleden op vakantie ging en dat mijn zus dit lied op haar mp3-speler hadd en dat we het altijd meezongen haha.
Rihanna kennen we bijna allemaal wel, maar dit vind ik echt één van haar lekkerste nummers. Who's thatt chick van Rihanna.
Ik ben niet zo van Nederlandstalige liedjes, maar dit liedje is absoluut een uitzondering. Echt een heel rustgevend en lief liedje.
Megan and Liz hebben echt hele fijne stemmen. Dit liedje is 1van mijn favoriete liedjes, wat hun hebben gecoverd.
Een lekker feest nummer van Enrique Iglasias - Tonight i'm loving you.
Club can't handle me van FloRida kan ik grotendeels meezingen en het is echt een lekker feest nummer.
FloRida vind ik sowieso een goede zanger, maar dit lied ''Wild One'' is echt een heel leuk nummer !
Remix is altijd fijn, vooral deze van '''like a g6''

Zo! Dit waren ze alweer. Hopelijk vonden jullie het een beetje leuk !

XX Vera

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers .