Totaal aantal pageviews

zaterdag 7 april 2012

laat berichtje

Ondanks het feit dat het al 1 over 1 's nachts is had ik toch zin om een artikel te schrijven. een heel slordig artikel wat eigenlijk nergens over gaat. maarja, jullie doen het er maar mee haha. het is vandaag zondag en tis dus 1 over 2 (jha inmiddels 3 over 1) ik logeer bij mijn tante. en wat is het gezellig! ondanks dat dit een flut artikel is ga ik hem toch online zetten omdat ik voor vandaag toch iets online wou hebben , hihi. misschien denk ik morgen om een uur of 2 : ''jha, ik ga een review schrijven'' dus misschien voor vandaag 2 artikels. achja wie weet.

wat heb ik vandaag gedaan ? ik ging vandaag shoppen en dat was leuk. ik heb een nieuwe broek, nieuwe andrelon dinges, nieuwe oogschaduw, nieuwe tijdschriften, waarschijnlijk komt er nog een shoploggie.
ik ga morgen uitslapen !! en daarna zie ik wel wat ik doe. misschien spreek ik af met een vriendin ofzo. ik ga dit artikel even asluiten haha. inmiddels is het 12 over 1(want k typ sloom, en deze computer is sloom but whatever. yeah. maar dat boeit niet. dus
i love you. x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers .