Totaal aantal pageviews

zondag 19 augustus 2012

vakantie

Heey.
Zoals jullie mischien wel gemerkt hebben, heb ik al een week geen artikels geschreven.
Dit komt omdat ik op vakantie was!!!!
(dit is al wat ouder maar vond het ook leuk om hier  te plaatsen)

Ik was een week op vakantie in landal greenparks in het vennebos dat ligt in brabant dicht bij dalem en hapert.

Ik ging er vrijdag 20 juli naartoe.
Op die dag regende het een klein beetje maar daar hebben wij geen last van gehad en voorderest is het heel de week droog geweest en super warm.
Zelf heb ik op vakantie ook filmpjes en foto's gemaakt de filmpjes komen op mijn eigenkanaal en met de foto's ga ik ook nog een filmpje maken.

Ik ben in allerlei plaatjes geweest echt super leuk ik kende het daar al wel een beetje want 4 en 6 jaar geleden ben ik daar ook geweest.
Hier een paar plekjes waar ik geweest ben: dalem,hapert,eersel,reusel,valkenswaard,bladel,duizel
en nog wel wat meer.

Wat ik zelf ook heel erg grappig vind het vennebos en nog een paar parken van landal staan bekend om puk & pelle en ook om bollo de beer.
 

Op vakantie heb ik:
veel gewandeld.
175 km gefietst.
gewinkeld.
Ik ben op woensdag met paard en wagen naar de markt in bladel geweest dit vond ik super leuk!!!
Voorderest de omgeving bekeken en veel gezwommen.

Het zwembad vond ik super leuk het was heel groot.
Je had een golfbad en om de zoveel tijd ging die aan dat was echt gaaf dan ging je best wel hoog met de golven.

Dan de wildwaterbaan die was leuk alleen de eerste dag ging die super zacht later ging die harder en toen was het ook leuker!!!

En het gewone zwembad vond ik ook leuk daar ben ik ook vaak geweest.

Het is echt een super groot park tussen de 900 en 1000 huisjes.

Dit was een soort verslag van me vakantie, ik hoop dat  jullie dit leuk vonden!!!!!!
xx Jasmijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers .