Totaal aantal pageviews

donderdag 29 september 2011

Nieuwe lipstick

Ik ben erg blij met deze lippenstift. Hij heet Hard Candy 012.

Ik was gister naar de bioscoop, en daar vlakbij was de etos. mijn vriendin en ik lieten onze kans niet schieten en we renden de etos in. Ik was op slag verliefd op deze lippenstift, vooral toen ik hoorde van een medewerker dat de lippenstift maar twee euro was. Eenmaal bij de kassa kreeg ik te horen dat ie maar één euro was.

De lipstick zelf is een felroze kleur, zoals op deze foto wel te zien is.

(Je ziet in mijn oor een zwart ding, dat zijn mijn oordopjes. Ik was ze vergeten uit te doen).


De lipstick heet Hard Candy 012. Ik ben er heel erg blij mee:) Ook werkt de lipstick erg fijn. Persoonlijk heb ik wel een spiegeltje nodig, anders zit het overal haha.

Ik zit nu wel de hele tijd te praten over hoe goedkoop en geweldig de lipstick is maar 1 ding vindt ik wel erg bijzonder. Meestal komt dit alleen voor bij lipglossen en niet bij lippenstiften. Maargoed, de lipstick smaakt naar meloen, waar ik later pas achter kwam. En dat maakt de lipstick nou zo fijn!

Een vriendin van mij heeft hem ook. We hebben hem samen gekocht en beide smeren we om de vijf minuten onze lippen weer bij haha.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers .