Totaal aantal pageviews

dinsdag 30 augustus 2011

Sparkling Pencil 001 & Waterproof kohl pencil 001.


Gister was ik weer eventjes in de Etos:) Natuurlijk kan ik oogpotloodjes niet laten liggen. Ik heb de Sparkling Pencil 001 gekocht en Waterproof kohl pencil 001. Vandaag een review :)
De zwarte is de Sparkling Pencil 001 en de blauwe is de Waterproof Kohl pencil 001.


Hier heb ik de Sparkling Pencil 001 op.

Ik vind de Sparkling Pencil erg fijn werken. Al bij één lijntje op je waterlijn geeft het veel effect. Ik ben er erg blij mee, want zo'n oogpotloodje had ik nog niet. Ik heb namelijk wel vijf oogpotloodjes ofzo en sommige daarvan gebruik ik nooit. Er zat  geen Sparkling Pencil tussen, ontdekte ik.



Dit is het gewone oogpotloodje, de Waterproof kohl potlood. Ook hier ben ik ontzettend blij mee, want ik had nog geen Kohl potlood. Deze geeft, net als de Sparkling Pencil veel effect. Toch geeft de Sparkling Pencil veel meer effect, vanwege de glitters.
Hier ben ik ook blij mee, maar met de Sparkling Pencil net iets blijer.

Bij elkaar kostte het 3 euro 60, wat ik best goedkoop vindt voor twee van die goedwerkende oogpotloodjes :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers .